
دیگ امتحان باکتری 4 واحدی با دکتر صادقی فرد و پاکزاد برام غول نیس دیگ نگرانی آز باکتری رو ندارم دیگ استرسایی مث این رو ندارم ک تو ی هفته دو تا امتحان 4 واحدی رو داشته باشم دیگ نگرانیم این نیس ک بیوشیمی از دکتر بختیاری یا صیدخانی چند میگیرم یا اینکه اقای صابری سر کارورزی مصطفی چ سوالایی باز میخاد بپرسه یا اینکه چجور حالمونو بگیره دیگ سر کلاس رفتنای آز ایمنی تموم شد دیگ موقع خستگی یا دلتنگی نمیریم اتاق 108 پیش مریم و بقیه بچها ک چایی مونده تو فلاسک بخوریم و واقعا هم حالمون خوب میشد یا عصرا اونقد ذ...
ادامه مطلب