اواخر اذر ماه امسال 11نفر از بچهای کلاس تو دانشگاه
دور هم جمع شدیم جای اونایی که نتونستن بیان خیلی
خالی بود.رفتیم دانشکده پیراپزشکی گشتیم و زیر درخت
بید بوفه پیرا نشستیم همون جایی که همیشه جم
میشدیم.
البته مغازه جابجا شده بود به در ورودیه پیراپزشکی
!پایین پله ها .
واس ما محیط غریبی بود.
اگه تنهایی میرفتم همون جا میزدم زیر گریه.
ولی وقتی چشم به بقیه افتاد احساس کردم بعد از
کلاس دکتر بختیاریه و اومدیم ی چایی با هم بخوریم.
ی لحظه تو زمان گم شدم...و چقد اون لحظه زیبا بود و
طولانی...
به قول مریم بغض کردم از شوق...
دوستون دارم...
امیدوارم بازم از این کارا بکنیم.
سلام علوم آزمایشگاهی...ما را در سایت سلام علوم آزمایشگاهی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13