جاتون خالی و البته سبز...

خرید بک لینک

اواخر اذر ماه امسال 11نفر از بچهای کلاس تو دانشگاه

دور هم جمع شدیم جای اونایی که نتونستن بیان خیلی

خالی بود.رفتیم دانشکده پیراپزشکی گشتیم و زیر درخت

بید بوفه پیرا نشستیم همون جایی که همیشه جم

میشدیم.

البته مغازه جابجا شده بود به در ورودیه پیراپزشکی

!پایین پله ها .

واس ما محیط غریبی بود.

اگه تنهایی میرفتم همون جا میزدم زیر گریه.

ولی وقتی چشم به بقیه افتاد احساس کردم بعد از

کلاس دکتر بختیاریه و اومدیم ی چایی با هم بخوریم.


ی لحظه تو زمان گم شدم...و چقد اون لحظه زیبا بود و

طولانی...

به قول مریم بغض کردم از شوق...


دوستون دارم...


امیدوارم بازم از این کارا بکنیم.

سلام علوم آزمایشگاهی...

ما را در سایت سلام علوم آزمایشگاهی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 1:26

صفحه بندی