استوری 96

خرید بک لینک
دیگ امتحان باکتری 4 واحدی با دکتر صادقی فرد و پاکزاد برام غول نیس

دیگ نگرانی آز باکتری رو ندارم

دیگ استرسایی مث این رو ندارم ک تو ی هفته دو تا امتحان 4 واحدی رو داشته باشم

دیگ نگرانیم این نیس ک بیوشیمی از دکتر بختیاری یا صیدخانی چند میگیرم

یا اینکه اقای صابری سر کارورزی مصطفی چ سوالایی باز میخاد بپرسه یا اینکه چجور حالمونو بگیره

دیگ سر کلاس رفتنای آز ایمنی تموم شد

دیگ موقع خستگی یا دلتنگی نمیریم اتاق 108 پیش مریم و بقیه بچها ک چایی مونده تو فلاسک بخوریم و واقعا هم حالمون خوب میشد

یا عصرا اونقد ذوق ندارم برا داخل شهر رفتن با زهرا و ساره

شبا ک نمیریم بشینیم تو حیاط خابگا...

و حتی تغییرای بزرگتر...

همه چی عوض شده...

دیگ سال ب سال هم احوالی از کسی نمیپرسم...حتی بهترین دوستام

اره همه چی عوض شده!!!

منظورم دغدغه هاست...

ولی ی چیز خوب هنوز بدون تغییر مونده اینکه خاطرات اونموقعا هنوز برام شیرینه و هنوز یادشون حس خوبیه!!!

امیدوارم دغدغه ها و خاطراتتون همیشه شیرین و خوب باشه

پ.ن: این متنو با گوشی گذاشتم اگ دیدین کج و معوجه!!!

سلام علوم آزمایشگاهی...

ما را در سایت سلام علوم آزمایشگاهی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: يکشنبه 19 آذر 1396 ساعت: 19:48

صفحه بندی